Solidarisme.be

twitter 64x64rss 64x64facebook 64x64

Home Blog Artikels

Wednesday19 September 2018

Monday, 25 January 2016 10:58

Wij hebben geen vreemdelingen nodig voor onze economie

Written by

 

 

Je moet bij -onderstaand- rapport bedenken -dat dit dezelfde mensen zijn die pleiten om nog meer immigranten in onze landen binnen te halen.
Zij weten drommels goed dat we geen nieuwe arbeidskrachten nodig hebben- zeker niet om de vergrijzing op te vangen. Dit, omdat de economische ontwikkelingen -en de daar-bijhorende innovaties ervoor zullen zorgen dat we die mensen niet meer op de arbeidsmarkt nodig hebben. De vergrijzing kan er dus voor zorgen dat minder werkgelegenheid - zo goed als pijnloos kan verlopen voor ons salariaat-dit omdat we onder normale omstandigheden minder aanbod aan arbeidskrachten nodig hebben er dus minder werklozen zouden zijn omdaét het aanbod aan arbeidskrachten op natuurlijk manier zou verminderen. En we konden dan die mensen, die wel nog werkloos w zouden zijn, hebben kunnen vergoeden met de surplus-winsten die bedrijven maken door meerwaardecreatie per product, dit ten gevolge van de mindere loonkost per geproduceerd product. Dat zou ervoor hebben gezorgd dat we een 'vierde' industriële revolutie kenen die 'geweldloos' zou kunnen verlopen ,-omdat die industriële revolutie zich zonder al teveel sociale ellende had kunnen ontwikkelen.
Maar door twee totaal tegengestelde bewegingen te maken 'industriële renovatie'-maar tegelijkertijd ook massa-immigratie te organiseren- zal deze industriële revolutie leidden tot een maatschappelijke revolutie, misschien wel (bijna zeker)tot een burgeroorlog leidden. En dat dit zal gebeuren is niet de schuld van de industriële vernieuwing op zich, maar wel van de misdadig politiek die gevoerd wordt door de kapitalistische klasse, van het kapitalistisch systeem zelf. Dat systeem is altijd al chaotisch en crimineel geweest ten overstaan van de massa en van volkeren. En is ook- sedert de tweede wereldoorlog -antinationaal. Wat we moeten doen is deze klasse -politiek- aan de kant zetten, en de industriële revolutie door de staat laten financieren, tegelijkertijd moeten we een politiek van remigratie uitvoeren. Dat kan onze redding worden, zowel economisch als politiek. Daar zou men als 'nationalist' moeten
over discuteren en debatteren, de rest is flauwekul. Staatsinterventie zowel voor industriele vernieuwing als remigratie.

 

Multicul-leraar De Roover wordt N-VA-fractievoorzitter in Belgisch parlement. België “barst” ... van het lachen.

“Vlaams-nationalisme is een onderbroek, de rest van het ensemble mag je zelf kiezen. Die onderbroek heb je nodig, anders loop je er nogal onnozel bij, maar iedereen mag een ander pakje dragen.”

Peter De Roover, in De Standaard (29 januari 2012)


Peter De Ro(o)ver, ex-“Doorbraak-flamingant”, heeft beslist welk pakje hij voortaan boven zijn onderbroek zal dragen, dit om de kak te verbergen die aan zijn “Belgique à papa”-slip hangt. Aanhanger van de republiek, maar bedoeld wordt hier de “republiek der  kameraden”, vermits ze zichzelf (net zoals de socialisten decennialang hebben gedaan) kwistig van postjes voorzien.

Het is het soort mensen dat altijd “Belgiekske, niekske” roept maar ondertussen wel de “eerste burger” van dat land leveren, en dan nog wel in de persoon van een loge-marionet en jarenlange superpatriot van het socialistische koninkrijk der Belgen. Siegfried  Bracke. Ja, juist, om te braken is dat. Vlaams-nationalisme van mijn voeten, noem ik dat. Tricolore boerenbedrog, overgoten met gele-vlaggensaus. “Vive le Roi”-republikeinen met een dwangneurose tot Europees regionalisme, dat zijn het. “Ze zullen hem niet temmen, de fiere Vlaams Leeuw” … getemd is hij die naar Belgische lucratieve postjes streeft. En zolang de leeuw kan klauwen, ja, zolang houdt hij de troon omhoog.

De Roover en consoorten zijn ook het soort mensen dat anderen altijd de levieten leest of die al dan niet de “juiste Vlaams-nationale attitudes hebben”. Het soort mensen dat anderen graag voor belgicist te kakken zet. Nomen  est  omen. De zuiveren, zeker als het over de Vlaamse natievorming gaat. Koude kak in de onderbroek van mensen als De Roover is het, diarree. De superflamingant die andere nationalisten brandmerkt  als “achterlijk” of als “neonazi” als ze de multiculturele samenleving  afwijzen, omdat ze de “realiteit” niet willen zien, het nieuwe multiculturele Vlaanderen niet begrijpen (mijn kous stinkt minder naar zweetvoeten dan die zever). Dat soort “leeuwen” mag het altijd komen uitleggen op de vloer van het VRT-circus en heeft daar de onhebbelijke gewoonte om het eigen volk af te zeiken. De knecht kruipt altijd voor de meester. Een leeuw die een suikertje krijgt en dan opzit als een poedel. Een pluchen leeuw.

Mohamed Abdeslam, slachtoffer van de “discriminatie” waar links zich zo graag voor inzet

Morgen manifesteren in Antwerpen linkse sympathisanten van de asielinvasie tegen “racisme” en “onverdraagzaamheid”, tegen “discriminatie” en “haat”. Tegen “genderongelijkheid”, voor “homorechten” en – niet te vergeten – voor de “rechten van de vrouw”. Dat laatste zal als grap bedoeld zijn gezien de recente feiten in Duitsland. Of het zou moeten slaan op het “recht om verkracht te worden”. Bij links weet je maar nooit, die mafketels zijn tot alles in staat. Ze manifesteren net nog niet voor de “rechten van mieren”, want de affiche was al overvol met hun eisen voor al de andere brol.

De linkse semi-intellectuelen zullen – zoals gebruikelijk bij dit soort van circus – oproepen tot “verdraagzaamheid”, eerlijke behandeling van asielzoekers, werk voor vreemdelingen, kortom voor de op vreemdelingen gestoelde knuffelmaatschappij die hen (en het kapitaal) zo dierbaar is.

Het linkse, smoeltrekkende volkje (smoeltrekkend vanwege zijn dubbele moraal) vindt met name dat er “slechte” mensen in dit land rondlopen , mensen die het niet zo goed voorhebben met hun knuffelberen, dat die slechte mensen een standje verdienen omdat die niet “begrijpend” en “tolerant” genoeg zijn. En daarbij maken ze nog gradaties in slechtheid, de slechtste onder de slechten zijn dan natuurlijk de “extreemrechtse” mensen, die kan je dan ook nauwelijks nog mensen noemen, dat lees ik wel eens in hun media. Die horen eigenlijk niet thuis in een democratie, die hebben geen recht op een “vrije” meningsuiting. Ja, democratie is me wat, zeker linkse democratie. De morele guillotine is nooit veraf …

 

Thursday, 07 January 2016 11:13

Medeplichtige krokodillentranen

Written by

De pre-revolutie volgens de echtgenote van een Charlie Hebdo-slachtoffer

“Jeannette Bougrab, de partner van de vermoorde cartoonist en Charlie Hebdo-hoofdredacteur Stéphane Charbonnier (Charb), is Parijs en Frankrijk ontvlucht. Ze woont en werkt tegenwoordig in Finland. In Humo vertelt ze deze week: ‘Ik geloof steeds meer dat we in een prerevolutionaire tijd leven, zoals tijdens het interbellum. De opkomst van extremistische partijen zoals het Front national (FN) is daar één van de uitdrukkingen van. Net zoals andere vormen van radicalisering – zoals religieuze – en massawerkloosheid. De toekomst doet niets goed vermoeden.’”

Bron: AFF (7 januari 2016)


Ondanks het feit dat we de analyse van mevrouw Bougrab hierboven volgen, moeten we er toch enkele zaken aan toevoegen om ze in de juiste context te plaatsen, en meer bepaald datgene waarover ze zwijgt (en gezien haar afkomst is het normaal dat ze daarover zwijgt). Dat is wat links en een deel van de hoogopgeleide elite altijd doen, selectief de geschiedenis en toekomst duiden.

Een voorbeeldje om dat te demonsteren: links loopt heel hoog op met de Franse Revolutie, met revolutionairen als Marat, Danton en Robespierre en natuurlijk met de Parijse Commune (1792). Los van het feit dat de drie genoemde mannen massamoordenaars waren, waren ze ook lid van de Nationale Conventie (wetgevende vergadering, parlement). Achter het spreekgestoelte van die Nationale Conventie (en in de zaal waar de vergaderingen doorgingen) waren grote beelden opgehangen van de Romeinse fasces – en voor wie dat niet kent, het woord “fascist” is ervan afgeleid.

U hebt het goed gelezen. Links en de liberale burgerij, die samenspanden om het volk te kunnen belazeren, aanbaden toen de fasces. (Net zoals vandaag, alleen rolden er toen duizenden hoofden.) Dat deden de Franse revolutionairen om het Romeinse Rijk te eren. En zoals wij allemaal weten, was dat Rijk een militaire, militaristische of, zo u wilt, “fascistische” onderneming avant-la-lettre. Later deed Mussolini krak hetzelfde toen hij de fasces als symbool nam. Bottomline is: links en de burgerij durven nogal eens de boel te belazeren als ze het verleden en het heden analyseren, meer bepaald de eigen rol die ze daarin hebben gespeeld of willen spelen.

Volgens de Duitse pro-immigratiesloerie Henriette Reker, burgemeester van de stad Keulen én juriste (je kan niet geloven welke onzin juristen verzinnen), moeten vrouwen minstens “een armlengte afstand” van bruine mannen houden om in de toekomst hun eigen veiligheid te garanderen. Doen ze dat niet – en worden ze aangerand of verkracht - dan is het oordeel van de politiek-correct juriste streng, maar rechtvaardig:  “eigen schuld dikke bult”. Slachtoffer als mededader (= je bent zelf verantwoordelijk voor misdaden die tegen je worden begaan), dat is ook bij ons een uitleg die het liberale tot linkse advocatengild graag wil gebruiken om zijn smerige criminele cliënteel tegemoet te kunnen komen. Maar de uitspraak van het politieke gedrocht uit Keulen is van een zodanige wansmakelijkheid en wereldvreemdheid dat het ronduit stuitend is om te lezen. Overigens: wat ons betreft, is een armlengte afstand nemen van die bruine mannen niet genoeg is, dat moet minstens een continent zijn!

Is het niet juist het soort mensen als de burgemeester van Keulen dat altijd loopt te mekkeren dat de multicultuur voor ons allemaal een verrijkende ervaring is. Inderdaad, die multiculturele maatschappij is verrijkend en biedt heel wat mogelijkheden tot avontuurlijke ervaringen. Zeker als je als vrouw graag een keer (of meerdere keren, het is toch gratis) ervaring zou willen opdoen met verkrachting, en dan nog in semi-oorlogsomstandigheden (het geweld in Keulen was georganiseerd, zo is vandaag bekend). Of hoe het voelt om midden in de stad gemolesteerd en van je bezittingen beroofd te worden zonder dat de politie een poot uitsteekt. En ook voor je echtgenoot of vriend, vader of moeder moet het een zalig gevoel zijn om op zulke barbaarse toestanden te kunnen staan kijken zonder iets te mogen ondernemen dat als “politiek incorrect” kan worden bestempeld. Dat is toch een unieke ervaring? Een examen in “verdraagzaamheid”, een proeve van tolerantie en antiracisme om de multiculturele uitwisseling zo zijn “natuurlijke” gang te laten gaan. Je vrouw of vriendin verkracht of bepoteld te zien worden, terwijl je erbij staat te kijken. Om ondanks de situatie toch genoeg bij de pinken te blijven en te beslissen: neen, ik doen niets om mijn vrouw of vriendin te verdedigen. Omdat ik geen racist wil zijn. Omdat ik verdraagzaam wil zijn, omdat de arme jongens die mijn vrouw onteren met hun vuile poten ... uit oorlogsgebied komen.

 

Page 7 of 35

N-SA

  • Over Ons
  • Meedoen
  • This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
  • +32(0)476/39.83.66
  • Inloggen

Info

Web 2.0

Hou het laatste nieuws bij!

RSSFacebookTwitter